Mindennapi történetek

Mindennapi történetek

Pár megjegyzés

2014. december 25. - ferencatya

Ó, de régen éreztem magam ilyen sokáig jól a monitor előtt!

Ismeretlen emberek blogjaiba kommentelgettem mindenféle okosat, cinikusat.

Nahát, hogy ilyet is lehet?

Az ő történetük már az én fejemben él tovább, ahogy elolvassák az írást, ahogy belegondolnak összefüggéseibe, az üzenetbe amit átadtam, mert én egy szent vagyok! Segítek az elveszett bárányokon hogy megtalálják az utat!

Írjatok nekem sok sok levelet, és fizessétek be a tandíjat a számlámra, jó sokat!

Pff.

A bejegyzés trackback címe:

https://ferencatya.blog.hu/api/trackback/id/tr747009611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása